Älska dig naken!

image203
Okej nu blir jag arg! Varför ska man alltid, vart man än går få se en massa bilder på Britney spears kropp? Och det är inte därför jag blir arg, det är för att dom kritiserar och förudmjukar henne så hemskt mycket.

Denna bilden här t.ex där står på en engelsk-sida om hur "stor" hennes rumpa har blivit o.s.v...
tycker det är tragiskt.
Hon har en hur fin och kvinnlig kropp som helst, särskillt efter att ha fött två barn!
Hon ska inte behöva ta all skit gång efter gång, verkligen inte nödvändigt.
Hoppas att hon inte tar åt sig för mycket.

Allt detta har berör mig mycket. Både från en reklam på tv där man får se en ung flicka gråta av sin spegelbild till ett program på kanal5 igår som handla om att man ska älska sig själv naken.


Det programmet berörde mig så mycket, tyckte det var  fullständigt lysande!
Dom fick så mycket kärlek och kramar och bra feedback att kvinnorna tillslut bara kunde titta på ett foto av sig själva och säga att dom själv tyckte att dom var vackra.
Ryyyyyysningar :D
Så många som är osäkra på sig själva, och ingen ska behöva vara det. Hoppas att många kvinnor kommer att titta på det!

Kram M

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0