Bästa Sminkköp! :D

Här ska jag tipsa om en jättebra sida som man kan handla dyrt smink till låga priser :D
Sidan heter www.Kicki.be det är en sida som en privatperson har. Hon köper in dyrt smink billigt och säljer ut det sjuuuukt billigt med.
Har själv handlat här flera gånger! En mascara kan kosta runt 60 kr och då är det kända märken som Loreal och Maxfactor. :D
Här har jag tagit fram lite roliga saker som man exempel kan köpa hos Kicki.be!

Som min syster L hade sagt "Våga handla över nätet!" det lönar sig jätte mycket och man blir jätte nöjd!
Denna sida är verkligen att rekommendera!

Tänk dig själv en mascara för runt 60 kr + frakt 11 kronor blir runt 71 kr.
I affärer skulle nt ens en REA mascara av tråkigt märke kosta 71 kronor!

Vill verkligen rekomendera denna sidan, Härlig mejl konntakt och fina varor! :)

Här nedan har jag tagit dom "dyrare" och roligaste alternativen ^^ om man kan kalla det dyrt för att vara märkes smink.

undrar ni nått mer så skriv en kommentar så svarar vi så fort vi kan !

/ M

victoria Secret mascara 99 kronor (dyrast av alla mascaror på hemsidan)
victoria secret lip shine 37 kronor
Loreal juicy lip gloss 25 kronor
Sally Hansen diamond strenght nail oil 29 kronor
lipgloss marykate and ashley 29 kronor
nagel lack victoria secret 39 kronor
versace 39 kronor
Playboy (inte riktigt min stil men rätt kul ;P) 189 kronor (OJOJOJ dyrt :P) hahah

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej!!!
din sida är helt fantastisk!! jag har letat efter denna sidan i evigheter (känns det som) och nu har jag hittat hit!
Tack för en bra blogg!!!

2007-08-19 @ 12:51:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0