Dagens internet-shopping!

Idag har det varit en del Ebay-shopping! Alltid lika kul!

Mer kommer det bli, då flera auktioner går ut idag och inatt.. man blir så lätt besatt av detta! men visst, handlar man så billigt så har man råd med några auktioner i veckan! :)

Mitt första köp för idag vann jag för en timme sedan. Det var ett par 3/4 byxor. Dom är brun rutiga och jätte söta!
Jag är super nöjd! Har länge velat ha ett par såna här vår/sommarbyxor!
Hade betalat en del för dom ifall jag var tvungen, men jag vann dom är 0.99pund!
Det är ca 12-13kronor!
Kan ni tänka er! Ett par HELT nya byxor, så klart helt oanvända för TOLV kronor!
Jepp, jag är rätt nöjd med dom.. :)

image449

Har för övrigt redan den där västen med guldskärpet ^^ Men jag vet inte.. tycker itne att det passar så bra..
Själv skulle jag nog vilja ha haft detta till byxorna:

image450

Vit top från HM, 149kr
men med ett beige/brunt sidenband i midjan istället, tex Panduro Hobby
Svarta "kändis" skor med "träklack" - Ebay, 100kr (Köp nu-auktion)
Brunt trä armband från HM, 40kr

Vill ha det hemskickat nuuuu!

Mitt andra köp för idag är ett par marinblåa cityshorts!
Jag har länge letat efter ett par såna! Dom är jätte fina!
Sailor-modet är hur inne som helst i år!

image453

Dessa är också helt nya och oanvända och jag vann dom för 40kr! Wiiie!
Billigt billigt!

Min dröm outfit till dessa shortsen ser ut så här:

image452

Skärp från Gina tricot, 49kr
Sjal från Gina Tricot, 99kr
Sailor-skor från Skopunkten, 249kr
Vitt linne från HM, 49-99kr
Ankare-halsband, Ebay, 100kr (köp nu-auktion)

Oooo! Detta vill jag också ha nuuu!

Tänk! två par sommarbyxor vann jag för sammanlagt 53kronor! Det är kul att handla billigt! ^^

Nu har jag råd med dom där skorna som går ut inatt med.. haha!

Nej, nu ska jag in och titta på "The stepford wives"

Ha det så kul ikväll!

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0