Dagens kändis!

Jag måste säga att jag är riktigt trött på Britney! På alla hennes upptåg, konstiga grejer hon får för sig och sitt misslyckade äktenskap som hela världen är involverad i! Usch nej.. låt henne vara nu och ta återigen upp kameran när hon är tränad och ska göra en comeback!

Iaf.. hittade en del riktigt roliga bilder av henne, gud vad jag skrattade när jag såg dom! Det är väl någon med för mkt tid över som har suttit och ritat dessa, men kul är dom!

image382

image383

Haha, hon liknar ju verkligen en man! haha!

image385

Här har vi de tre flicksen som alltid ska synas överallt! usch, är trött på dom! Men gud vad tecknaren har hittat de små dragen som gör personen! Här har vi då, Brit, Lindsey Lohan och Paris.

image386

image387

uuuueeeeeee! Behövdes verkligen en closup??

haha!

Ja, detta var allt om kändis-skriverier från mig idag!

Over and out //L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0