Dyra vs Billiga bikinis

Är det bara jag som har så svårt att hitta en bikini till somrarna?

Antingen är dom inte i min storlek, färg, stil eller så sitter dom helt absurt på en :)

Många gånger har man en bild av hur sin bikini ska se ut i huvudet men den blir nästan aldrig till verklighet (iaf inte för min del), lite synd :(

Men detta året ska jag leta järnet!
Blir en utlandssemester för mig också så nu har jag mer än ett skäl till att hitta den perfekta!

Priset måste passa mig också, som ung student kan man inte lägga ut tusen kronor på en bikini så letandet måste vara smart!

Här nedan har jag börjat leta på internet.. Som ni ser har jag hittat både dyra och billiga bikinis.
Visst är dom dyra jätte söta! men det är dom billiga också!

Är det verkligen så stor skillnad på billiga och dyra? Skulle ni tagit en bikini bara för att den var dyr? och isåfall varför?

VAD TYCKER NI! :)

/ M
                                                               

               image24
                                                                              Dyra
                                                                                vs
                                                                             Billiga
                image25

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0