Ebay-fynd!



Här är ett par av mina senaste Ebay-fynd! :)

Jag har kommit in i en klänning-period, så köper nästan bara klänningar just nu, men då är det ju skönt att våren sakta tassar fram!



image106            image102           image107


Den första klänningen är en TopShop klänning med prickar i alla pastellfärger. Denna klänningen vann jag för 56kr!

Klänningen i mitten är min favorit :)
Den är full av en massa små rosetter och märket är också TopShop. Denna vann jag för 42kr.

Den sista av dom är från Asos, men jag köpte den på Ebay för 66kr.

Tillsammans för dessa tre betalade jag: 164kr! Det är helt sjukt vad man kan spara mkt pengar genom att handla så!

Sen tillkommer ju givetvis frakten för klänningarna också, men det brukar bara ligga på runt 30kr eller så. Priset blir dock lite högre när man lägger till frakten.

Om ni undrar ngt så fråga gärna!

//L

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söta klänningar! Och vilket bra pris för dem, annrs får man ju inte ens en klänning för det priset. Det är så härligt med klänningar nu när det börjar bli vår! =)

2007-04-11 @ 10:24:57
URL: http://inredning.webblogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0