Egengjorda tavlor :)

Vi ska ha visning på vår lägenhet idag, så igår var det storstädning för hela slanten! Gud va jag kämpade! men fint blev det! :) Det är inte ofta jag storstädar så grundligt.. kanske en gång om året.. blir mest halv städningar varannan dag..

Iaf.. jag ville piffa upp hemmet här lite och hade en vägg i köket som vi verkligen glömt.. den är stor och helt vit..
Vi hade en hylla där en gången men sedan den ramlade ner (pga av dålig vägg eller bara en dålig upphängare ->jag, vet i sjutton, haha)

Det är så svårt att hitta snygga kökstavlor, antingen är dom för abstrakta eller så är dom för tantiga med en kanna mjölk på eller så, haha! Så jag beslöt mig för att göra mina egna kökstavlor! :)

Jag åkte till Bolagret och köpte 3st kvadratiska ramar för 29kr styck, letade fram några bilder från goggle, startade mitt Photoshop och började retuschera! Jag är verkligen inget proffs på detta, jag är en enkel amatör, min syster M är myyyycket mycket bättre! Men jag blev rätt nöjd och tre söta små tavlor pryder nu vår vita vägg! :)

image232

Äpplen, jordgubbar och citroner

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0