Hemmapyssel och skoshopping :)

Pappa kom hit idag och gav mig en symaskin. Den är säkert hur gammal som helst, men den funkar och syr som den ska, och de tär ju det viktigaste :)

image136


Ja, det låter kanske töntigt, men jag har länge velat ha en symaskin! Jag har så många ideér jag vill göra och pyssla ihop!

Mitt första projekt blir att sy gardiner till K (min ena lilla tvillingsyster, lilla lät så konstigt, haha! men annars undrar alla som jag är tvilling och det är jag ju inte, men mina små systrar är)

Så Idag blir det gardinprojekt! Får se om jag vågar visa upp det sen! :)

Prickigt blir det iaf!

image137


Innan jag sätter igång med det så ska vi tre systrar iväg på skoshopping! Idag ska det minsann shoppas!

Nej, nu måste jag iväg till jobb igen! Solen skiner och vinden är kall! Men det är vår iaf! :)

//L

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gardin projektet blev ju lysande tycker jag....ni får ju ta en bild på resultatet oxå...säkert flera som är nyfikna på hur det blev med gardin pysslandet!!!
/ Mamma till K M o L

2007-04-13 @ 12:32:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0