INTE EN TILL!

image138
Okej nu kommer jag låta hård men låt mig presentera Usa's white-trash människo-sort!

Jag kan inte hjälpa det men folk som ser ut såhär har helt förlorat greppet om vad skönhet igentligen är!
Inte är det att vara vit/gul i håret med kolsvarta ögonbryn o läpppenna!

Du skulle nog satsat på en mer naturligare blond nyans, färgad ögonbrynen i en ljusbrun ton, ett korall läppstift och INGEN läpppena :)

men men, who can blame her? hon är ju ändå ANNA NICOLE'S SYSTER..

Visste inte ens att hon hade en syster!
Och här säljer/lanserar hon sin nyutgivna biografi om Anna. Hinner inte mer än att dö och hon tänker redan pengar? Vilka kära systrar :)..............

 Fick kankse inte tag i en Morfar och vill ta d ut över syrran istället för o få pengar?
Att det kan gå så långt..

/ M

(Ni får ursäkta om detta inlägget låter hårt men allt som har med systrar o göra blir jag väldigt involverad i :) hihi)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0