Jag har gjort en läppförstoring!

Hihi! Ok.. kanske inte en riktigt en..

Tänkte tipsa om ett super bra läppglans!

Too faced, lip-injektion.

image247

Det är ett läppglans som ger en större läppar utan ingrepp! :)

Jag måste säga att när jag först hörde om ett läppglans som förstorade läpparna så trodde jag inte alls på det. Men nyfiken som jag är så var jag tvungen att köpa ett på tradera! Sagt och gjort.. en dag senare stod jag öga mot öga med en söt liten läppglans förpackning!

Jag var lite orolig att testa det först. Det står på förpackningen att det som läppglanset gör är att det sätter igång blodflödet ordentligt och gör att läpparna "svullnar upp" lite grann.

Jag tog på det, och det sticker till en del i läpparna, detta är normalt enligt bruksanvisningen. jag tycker dock att det sticker till lite mer än "lite" och var en aning rädd. Men 2 minuter senare har stickningarna försvunnit och läpparna har faktiskt blivit större! Jag trodde inte det, men det syns verkligen! Stickningarna är inget farligt utan enbart för att få mer blod i läpparna. Det känns bara i ca 2minuter sen känns det som vilket läppglans som helst!

Riktigt söt färg också! Finns i rosa, lila-aktig och genomskinligt!

Säljs för ca 100kr på Tradera! Säg till om du vill ha adressen till ngn sådan auktion, så kan jag skicka!

En sak man ska tänka på bara är att intw få det utanför läppkonturerna, för man blir lätt rosaaktig och röd även där då det ökar blodflödet på den huden också! haha! Därav den lite rosa-aktiga nyansen utanför mina läppar!

image248


Vad tycker ni? Blev det stor skillnad?

//L

Kommentarer
Postat av: Anna Lindahl

Ja det blev faktiskt skillnad,fin färg,söt nu till sommaren o vet du jag blir nästa sugen på att ge dig en lite puss (hihihi)

2007-04-22 @ 22:29:19
Postat av: L

Du är så go lilla annapanna! <3 <3 <3

2007-04-23 @ 19:01:06
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: p

snyggt resultat! även make up store har en för drygt 200 kr tror jag som oxå är jätte bra

2007-04-23 @ 22:36:16
Postat av: L

Jasså? Det kanske man ska prova! Denna är ju visserligen bra, men går ut rätt fort. Ska kolla upp den på Make up store också! Alltid kul med nya tips! :)

2007-04-23 @ 22:50:34
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: KimJ

Måste jag testa! Tradera säger du..

2007-10-23 @ 14:41:28
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Charlotte

Oj vad tufft! Skulle inte du kunna skicka länken till min mail+ jag vill också ha ett sånt! tack tack

2007-11-30 @ 23:58:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0