Jätte söta klänningar!

Jag tänkte göra ett litet Ebay-tips idag! :)

Tänkte visa en av mina hemlisar.. hihi..

För er som redan vet vad Ebay är behöver inte läsa, men ni som inte vet ska jag försöka dra det lite kortfattat! :)

Det är folk eller företag som sätter ut auktioner som vem som helst med ett konto kan bjuda på, kort sagt!

Det finns i princip 2 sorters auktioner.

 Den första är där man sätter ett utrop pris och sen kan vem som helst bjuda på det, och buda över. Här kan man komma riktigt billigt undan! Detta är den form av auktioner som jag brukar handla, och man kan komma över klänningar och skor för 25spänn!

Sen finns det ett "köp nu"-auktion där man sätter ut endast ett pris och den som kommer först köper det. Ungefär som när man nätshoppar i övrigt. Det priset som står är vad du får betala för det och när du väl klickat på knappen är du köparen till denna saken.

Jag tänkte tipsa om lite auktioner nu fram över som jag tycker är fina och billiga, men tar först och främst de "klädes krypinen" som har mkt kläder, många auktioner ute och som har många ex av samma plagg Ifall det finns några läsare som kanske vill ha samma sak :)

Oftast vinner man dessa auktionerna på utrops priset. I och med att hon har många av varje klädesplagg så behöver man inte buda över och trissa upp priset, men vissa kommer också att vara "köp nu"-auktioner.

Det finns ett "företag" som sätter ut hur mkt kläder som helst varje dag och vecka, allt är helt nytt och kläderna är underbart snygga!

Tänkte visa lite exempel på klänningar som dom har ute och priset på dom, så billigt kommer man inte undan här i butikerna!

image287

Oh, vad jag önskade att jag kunde passa i såna här kläder! Det är så sjukt snyggt och jätte inne just nu! vill haaa!
Denna kavaj kostar endast 135kr!

image288

denna typ av linne ser man också överallt i vårnyheterna! A-linjeformad och med små fickor fram! Sååå söt!
Denna kostar endast 80kr! Och är en "köp nu"-auktion!

image289

Dessa klänningar är också sjukt söta! Dom är lite dyrare men ändå inte "affärs-priser"
Dom kostar 135kr!

Nedan kommer lite annat om ni är intresserade som jag klipper in!

 Dessa söta klänningar kostar 80kr repsektive 135kr

 Detta linne kostar 80kr


Sen får man tänka på att en liten summa frakt tillkommer på priset. Handlar man mer än en sak så får man oftast rabatt på frakt kostanden för de övriga.

Vill ni ha adressen till dessa så skriv bara! Det hade blivit så krångligt om jag skulle kopierat in stora texter o så.. så fråga bara!

//L




 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0