Korall

En annan färg som är min ( och M´s) favorit denna sommar är korall-färgen!
Finns det något somrigare? Man ser ut som en liten godisbit! :)

Jag har gjort ett litet kollage med korallfärger som jag inte skulle tackat nej till i min garderob!


                                       image66

Klänningen är från www.hotfash.com

Övriga accessoarer och skorna är från olika Ebay-auktioner.


Jag är för övrigt helt besatt av Ebay, haha! Handlar minst två plagg eller saker i veckan från olika auktioner.

Ni anar inte hur mkt fint man kan hitta för en otroligt liten summa!

Förra veckan handlade jag inte mindre än 5st klänningar på olika auktioner, och betalade med frakt för alla fem 250kr. Dom flesta var från Topshop men också New Look.

Jag ska fotografera dom till er senare idag och visa hur bra saker man kan komma över! Så.. nu fick jag det ur mig.. haha!

Ha en skön dag i det gråa vårvädret!

// L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0