Kvällens händelser och outfit!

Idag hade jag planerat att sitta hemma, äta godis, titta på tv och bara mysa.. men icke sa nicke.. :)

Jag blev för två timmar sedan uppringd av en vän som hade kris i sitt band och behövde ett vik. Snäll som jag är så hoppar jag så klart in! :)

För er som känner mig så vet ni att jag sjunger i ett Soul och RnB band på helgerna runt i Sverige och Danmark. Otroligt roligt och en absolut framtidsdröm! Det är dock inte detta bandet som jag ska sjunga i ikväll.. Detta är en väns band, men skoj ska det bli! Finns det egentligen nåt roligare jobb än att göra det man älskar, få betalt för det samt gratis dricka? nej, inte för mig iaf! :)

Nu åker jag! Ha en kul Fredagskväll!


Kvällens Outfit:

image439

Svart glittrig klänning från Asos
Svarta peeptoes (dom kör jag hårt med, haha!)
ja.. det var allt!

//L

Kommentarer
Postat av: Anna Lindahl

Vilken babe, Lycka till gumman.
Skicka ett sms t dig, o vill komma o titta, hade vatt så roligt att se dig utan mig skrikandes vid din sida ;). För er som inte vet så är Liza en av Malmös gryyymmmaste sångerskor så håll utkik efter henne/tusen kramar ses snart o det skall bli sååå roligt-A

2007-04-27 @ 22:57:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0