Lockigt lr rakt?

image318
Här har vi den ultimata divan Beyonce!
Älskar hennes hår sjukt mycket! Även om det mesta kankse är extensions.
Vad tycker ni att hon passar bäst i? Rakt eller lockigt?

Tycker båda är jätte fina, men eftersom jag själv är rakhårig så har jag kankse lite mer kärlek för det, så ja det får nog bli det raka håret.

Har själv extensions, och funderar på att locka det nångång bara för skojjs skull. Men ja, det är en annan historia.
Det man själv inte har vill man ha, har man rakt vill man ha lockigt o har man lockigt vill man ha rakt :) säger principen iafl.

/M

Kommentarer
Postat av: eloise

hon passar bättre i något mitt emellan :P

2007-04-22 @ 14:54:03
Postat av: Anna Lindahl

Hej igen tjejer, som ni förstår ÄLSKAR jag er sida o har den som ett stort nöja var dag! YOU GO GIIRLSS!! jag hejar på lockigt, lite afro, e själv svag för lite retro så lockigt lockigt!
kramiz-A

2007-04-22 @ 15:17:35
Postat av: M

Anna - OHhh vad kul o höra :D Älskar att skriva om mode o roliga, kul att det blir uppskattat också! :D tack tack tack!

Elois - Jo det är kankse sant. Nått vågigt på henne är ju superfint!

2007-04-22 @ 15:23:50



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0