NEW YORK!

En av min och mina systrars största drömmar är att en dag få åka till New York! Jag vet inte varför men det är en stad och ett land som verkligen facsinerar mig! Jag har drömt om det hur länge som helst och hade gett allt för att få resa dit! Så fort K och M tar studenten ska det sparas och en resa ska inom kort framtid inplaneras.. wiiie! :)

Ok, för att inte dra det gamla vanliga om vad vi ska göra där, så som Statue Of Liberty, Empire State Building osv så ska jag dra en liten kort beskrivning om vad vi kommer att ha för oss i Staden som aldrig sover.. :)



Vi ska köpa goooda Amerikanska Cupcakes

image114

Och lite take away kaffe (även om ingen av oss dricker kaffe, men det är ju kult, haha!

image115

o sen ska vi ta med en rödrutig filt och lägga oss o fika i Central park och titta ut på höghusen! :)

image116

sen.....

Ska vi gå till Toys R Us och åka på deras tre våningar högt (!) pariserhjul (eller vad det heter, haha) inne i affären och gå i deras barbiehus! hihi

image117

Sen ska vi shoppa loss i FOREVER21! Den absolut coolast affären nånsin! :)

image118

Sen ska vi till Madame Tussauds och träffa kändisar!

image153

o sist, bara njuuuta av storstaden och titta på människor och alla lysande skyltar! :)

image119

Nån som vill följa med? häng på! :)

//L

image120

The City That Never Sleeps

image154


Kommentarer
Postat av: Kinga!

Åk till new york! jag hade världens upplevelse där! en hel månad oxå!!!! men akta för o äta för mkt! haha ja kom hem tjock! kram!

2007-04-14 @ 19:21:43
URL: http://accesstobeauty.blogg.se
Postat av: L

Åh, jag vill dit!!!

2007-04-16 @ 13:39:02
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0