Ojoj, vilken snygging!

Måste säga att jag är hemligt kär i Josh Groban!

Fy vilken snygging! Han är sjukt söt, har hur gulligt lockigt hår som helst, världens finaste ögon och en röst som man kan dö för!

Jag kan knappt höra honom sjunga utan att mina ögon börjar tåras.. vilken känsla och säkerhet!

Sen gör det inget att han är så där töntigt snygg och gullig!

image442


Jag såg honom igår i det senaste avsnittet av American Idol, han är ju bara bäst!

Här är han då han sjunger på American Idols stora gala "Idols give back" för att samla pengar till Afrikas barn som svälter och dör av olika sjukdomar.

Obs! Ni som följer American Idol i Tv4 kan se detta nr utan att få reda på vem som åkt ut eller är kvar. Detta är endast hans uppträdande och inget annat! Vill inte förstöra spänningen för er ju! :)

Iaf.. här sjunger han "You raise me up" med en hel barnkör av afrikanska barn.. åh, vad söta dom är! Jag vill krama om varenda av dom! Dom ser så SÖTA ut! Särskillt den lilla ungen som inte har några framtänder, sjunger för full hals och är så glad! NAW!

Men ok..  Jag vill också krama Josh.. my god!

Detta nr är så rörande! Jag blir lika rörd varje gång jag ser det!

Klicka bara på play-ikonen i rutan för att höra.

Gud vad jag grät igår när jag såg detta avsnittet.. det är så himla gripande och når verkligen ut! Fy vad hemskt det är i världen! Ni kommer förstå vad jag menar när detta avsnittet kommer till sverige..


 

//L

Kommentarer
Postat av: Hannah

OJAH! Josh Groban är ju den snyggaste i världen!
Jag missade det avsnittet i sverige :( Ja barnen var sååå duktiga!

2008-02-23 @ 09:24:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0