Oversize bags!


 
Stora väskor och weekendbags har varit mode hela hösten, och det ser ut som att det kommer att vara inne även i vår. Jag älskar stora väskor! Förstår egentligen inte grejen med att trycka ner så mkt som möjligt i en liten, liten väska när man helt enkelt bara kan välja att gå ut med en större! :)

Mer eller mindre alla kändisar har den senaste tiden blivit fotograferade med oversized bags, så som Christina aguilera, Nicole Richie, Jessica Simpsons och Victoria Beckham. våra största modesättare!


image364

Jag letade runt lite bland våra största onlineaffärer och hittade en hel del jätte snygga oversize väskor!

Jag delade in dom i två olika stilar. Mönstrade och enfärgade.

Här är dom enfärgade för dom som vill vara diskreta och köpa en väska som går till det mesta!

image362

1. Ellos - 299kr
2. TopShop - 550kr
3. Halens - 299kr
4. Laredout - 379kr
5. Ellos - 199kr
6. Halens - 249kr

Här har vi väskorna med mönster på! Personligen tycker jag att dom är mkt roligare och sötare! Varför ha en neutral väska, när en väska kan göra hela outfiten? :)



image363


1. Asos - 894kr
2. Asos - 819kr
3. Gina Tricot - 349kr
4. Asos - 1117kr
5. Asos - 213kr
6. TopShop - 490kr

Om jag skulle välja någon/några, så skulle jag asbolut valt den blåa från Halens! Den är jätte billig och hur snygg som helst! Och sen min favorit är är nr 2, här ovan! gud vad söt den är! full med påfågelmönster! DEN vill jag ha!

Vilken tycker ni är snyggast?

//L


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0