Pirates Of the Caribbean, At the worlds end

image325

Och jag är såååå sugen på att se den nya Pirates of the Caribbean filmen :D
Varje gång dom kommer ut är det bio DIREKT, och det är inte ofta jag är på bio.
Smöriga äckligt goda popcorn o massa läsk, sen är det underbart!
Vet inte varför jag o mina systrar gillar filmerna så mkt, det blir bara att man ser dem om o om igen. Har nog sett första filmen minst 4 gånger.

Även om jag inte kommer till att tälta utanför biograferna (som en extreme n3rd :D )för att se premiären så måste jag ändå se det i dagarna, har för mig att biljetterna släpps om bara några få dagar.

Här har ni Trailern till den nya filmen "At the worlds end"

Titta o NJUT!
/M


Kommentarer
Postat av: martina

bara fyra ggr my :O det va klent :P jag har tappat räkningen så många ggr jag har sett den :P

2007-04-23 @ 18:24:28
Postat av: M

hahaha ahh du akta dig ^^ jag har mer o titta på än pirater ^^

2007-04-23 @ 18:30:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0