Presentation 1.

Hej o välkommna till min och mina systrars blogg!


hoppas ni kommer att tycka om den och känna igen er i den!

Här kommer nu komma en hel del inlägg för att ni ska kunna lära känna oss lite bättre. Hoppas det gillas!


Det sägs att ens personlighet kan ses direkt efter vad man har i sin väska, så här är mitt innehåll.

Lite kul! haha. 

                                             224690-4 

Nu ska jag förklara mig.

Plånboken alltid full med kort och kvitton, lyckas aldrig bli av med mina kvitton hur många gånger jag än rensar.

Kicks-kortet sticker ut där lite också, hoppsan. Men tro inte att jag är alldelles för utseendefixerad.

Jag är väldigt glad för förändringar, både när det gäller klädstil, sminkstil, musikstil. Ja jag tycker helt enkelt inte om att "slå mig till ro", går inte att sätta mig i en speciell "kategori" eller "fack".


jag är alltid redo med mina huvudvärkstabletter, ppiller, läppblam, nagelfil och handlotion. Jag är väldigt svag för härliga dofter så min DKNY parfym får alltid hänga med vad som än händer.


Hmm, nått mer speciellt som man kan ta upp...

Javisst, jag har alltid mina fotografiska filmer med mig om det skulle dyka upp något "kodak-moment" i mina händelserika dagar, haha :)

Jag går ju trots allt på Mediegymnasiet med inriktning Grafisk-design och fotografiska kurser mellan allt.


För att avsluta det hela finns det även ett "Kollage" som jag gjort för att visa lite mer "hur jag är" med hjälp av bilder. Spännande och kul o göra framför allt!


                                                                                 mykollage

Ovanför kommer nu en presentation av mina systrar.

Ha det bra!


/ M


Kommentarer
Postat av: Modebladet

Vad är det som driver en människa att bli nunna och bara få träffa sin familj sju gånger om året? Välkommen att delta i diskussionen i min blogg!

2007-04-08 @ 18:06:48
URL: http://modebladet.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0