Röd, Den lilla assesoaren.

Jag har väldigt svårt att tro att det bara är jag som totalt älskat när det röda blev populärt igen.
Inte för att det har varit ute innan men folk har verkligen förstått att det röda är något alldelles speciellt nu.

Röda små söta ballerina skor med en rosett, röda skärp, rött läppstift, röda hårband, röda kappor till röda väskor.

Så mycket har gått i rött och det är så roligt att studera folk i stan när man sitter invirad i en varm filt på uteserveringen och bara njuta för att dom klär i det så bra.

Jag tycker att röd är den ultimata assesoar färgen om man känner sig "tråkig" en vardag i sina vardagskläder.
En liten sjal runt jeansen, ett par söta skor eller röda naglar. Man kan gå hur långt som helst!


Så tjejer glöm inte att se rött! ;)

/ M

r?dasaker


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh asos skorna(förmodar jag) det är kärlek, vad vore världen utan skor!

2007-04-09 @ 01:44:56



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0