Skor i stora lass! :)


Ville bara tipsa om att Skopunkten har online-shopping också! Detta visste jag faktiskt inte! Det är ju super bra för oss som inte orkar ta oss heeela vägen till Jägersro :)

Det bästa är att hur många skor man än beställer så är frakten bara 39kr! Och så klart gäller 3 skor för 2 även här. Passar nu inte skorna eller om man vill ha ett annat par eller färg så kan man alltid åka till den riktiga affären och antingen lämna tillbaka dom eller byta..

Smiiidigt!

Så nu ska jag ta mig en titt och beställa lite tänkte jag!

image474

Jag tycker verkligen att Skopunkten har ryckt upp sig de senaste åren! Dom har ju riktigt snygga skor! Ja, man får vad man betalar för, det vet jag. Men sommarskor är ändå sommarskor. Periods-skor :)

När jag o K var i stan sist så såg vi att många skor på Din Sko är exakt samma skor som Skopunkten har!

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0