Sommar bikinis!

Nu är det hög tid att handla in sin nya bikini! Hörde på nyheterna att det ska bli runt 25grader i stora delar av landet! Ååååh, va skönt! Jag längtar till sol och värme, tills man kan gå i klänningar utan att frysa, och cykla ner till stranden och bara mysa! Och till att äta glass vid kanalen..!

Jag tillhör den sortens människa som har oerhört svårt att hitta en bikini som passar! Det är hemskt och jag hatar det varje sommar! Det är inte lätt att hitta bikinis som är stora upptill men små nedtill, ni som är det vet precis vad jag pratar om. Det blir dyrt och valmöjligheterna är små.. :(

Men.. det jag tänkte visa idag är självklart en bikini som jag inte passar! haha!

Hittade två suuuper söta bikinis på Dorethy Perkins hemsida! Ge mig en av varje! (inte för att jag passar dom, men jag kan sitta och titta på dom iaf, haha)

Tyvärr så skickar dom inte utanför UK :( Men visst är dom söta!?

image134

Dom kostar också bara 100kr delen..

Dock så hittade jag två liknande bikinis på Asos hemsida som jag inte heller hade tackat nej till!
Dom är inte riktigt lika söta som dom ovan, men dom hade absolut funkat för en dag på stranden! :)

image135

Älskar det rosa hjärtat i mitten!
Dom kostar 298kr per set, så det är inte mkt dyrare än Dorethys!

Ok.. nu får jag sluta drömma.. Nu blir det seriös bikinijakt för mig, en som passar.. Ska inte dagdrömma mer om såna som jag inte passar, haha!

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0