Sommar skor! Dyra vs billiga

Jag tänkte skriva lite om sommarskor nu..

Sommarens stora modesko är den där platåliknande skon med högklack. Vet inte riktigt det rätta namnet för den, men så här ser den iaf ut. Alla kändisarna går just nu med liknande skor.

image90


Jag tycker att dom är jätte snygga! Framför allt är dom väääldigt mkt lättare att gå i än riktiga högklackade skor, även om dom är lika höga. Foten får bättre stöd.

Jag är som ni kommer märka, besatt av nätshopping! :) Jag handlar nästan allt nu förtiden genom några musklick och ett antal besök på posten, haha!

Iaf.. jag vill tipsa om fina sommarskor! Jag kommer sätta upp lite dyrare och lite billigare skor.. Dyrare för mig är när priset stiger upp till ca 800kr, det kanske är billigt för somliga men för mig som inte är jätte rik och hellre vill köpa flera skor för den summan tycker att det är mkt :)

Här har jag letat upp ett antal skor ifrån de stora nätbutikerna samt från de lite mindre kedjorna.

image91

Delias är en nätbutik som ligger i USA (tror jag) dom har jätte många söta skor! Dessa tre tyckte jag var bland dom sötaste! Jag älskar gulliga skor med lite mönster på ett gulligt motiv. En sommarsko med lite ananas är väl aldrig fel? :) eller blommor kanske? www.delias.com

image92

Halens. Ellos och ASOS känner ni nog flesta till. Jag har alltid älskat ASOS och handlade hos dom precis när dom startade sin kedja för ett antal år sen. Tycker dock att priset bara blir högre och högre med åren. Man har alltid betalat för vad man får, men nu tycker jag att priset blir högt jämfört med kvalite´n. Men att dom har kläder som jag ahde kunnat dö för, det är ju sant! :)

Klickade in på Ellos också.. "tant-kedja" har jag alltid tyckt. Men dom hade riktigt fina skor måste jag säga!

Sist men inte minst.. EBAYYYYY! :)

image95

Här kan du handla riiiiiktigt billigt! De flesta av mina köp nuförtiden är endast här ifrån!

Man kan hitta mkt skit, men också väääldigt många guldklimpar, om man bara vet hur man ska leta!

Dessa priser är bara ifrån så kallat "köp nu". Det är när dom sätter upp auktioner med endast ett fast pris. Vill man ha det för det priset så klickar man och köper det direkt och är då vinnaren av auktionen, precis som när man handlar på övriga nätbutiker. Dock är priset oftast lite högre då så klart.

Dessa skorna var bara ett par som jag tog rent på måfå. Det finns mkt finare skor om man bara har tid att leta! dom guldiga och dom rosa tyckte jag dock var ritkigt söta!

Jag handlar däremot alla mina saker på de "vanliga" auktionerna där jag budar och ser om jag vinner eller inte. Här kan du få riiiiktigt billiga saker! Jag tänkte visa upp lite av mina fynd ikväll. Har handlat skor för 10kr (för att ingen annan budat över) och klänningar för 15kr, allt helt nytt! Har man tur så kan man vinna hur mkt pengar som helst!

// L

Kommentarer
Postat av: A

Menar du att det är kilklackar på de? :)

2007-04-10 @ 19:38:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0