Sonya Aldén!

image161Sonya Aldén, med den mysigaste rösten på länge!
Enligt mig iafl :)

Hennes röst och låtskrivande är av högstaklass!
Klädstilen är också väldigt festlig!

Med låten "För att du finns" som även deltog i melodifestivalen 2007 så fick hon min röst iafl!
Inte för att låten kanske är en värsta schlager-låt men kunde inte låta bli att rösta på den ändå.

Och anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att igår uppträdde hon som hemlig gästartist på musik-galan jag var och såg med mina systrar.

UNDERBAR röst rakt igenom och det var helt live!

Nä, länge leve Sonya!

Hoppas hennes karriär kommer att gå bra för vi i Sverige behöver höra mer av sådan här härlig musik :)

/ M

Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

jag har hittat världens sämsta låt wicked med natacha peyre gå in och se

2007-04-15 @ 16:49:20
URL: http://annawintour.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0