Söta Trenchcoats!

Både jag och M har blivit väldigt intresserade av att köpa en Trenchcoat! Det är vårens stora kappa! Det är kvinnligt, det är praktiskt och det är snyggt!

Jag har blivit kär i en Trenchcoat på Asos! Gud vad dom är fina båda två! Vill haa! Om jag måste välja, så skulle jag utan tvekan välja den långa med skärpet! Har inte sett någon snyggare kappa någon annanstans!

image353


Dom är dock i det dyraste laget för mig, så jag försökte leta efter en budget variant ute. Jag brukar alltid hitta ngn som är nästan lika snygg, men inte denna gången! Den är fortfarande min favorit! :(

image354


Tycker faktiskt att ingen annan jacka kommer i närheten av Asos.

Gina Tricot är helt ok, men lite för kort. Den är dock billig! Halens variant vet jag inte ens vad dom tänkt på, haha! Och HM´s gillar jag inte färgen på , men i övrigt är den riktigt snygg! Men jag vill ha en i lite mer vårfärger! (den är mörkare i verkligheten)

Ok.. ingen kommer slå Asos.. kanske får ta o köpa den då..

//L






 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0