Super billigt märkes-smink!

M tipsade innan om vår lilla hemlighet.. Stället där vi köper jätte billigt märkessmink! Ville bara återigen tipsa om det! Det är verkligen ett super bra ställe att köpa smink på!

Jag har precis gjort en liten beställning.. titta här så billigt man kan komma undan! Detta köpte jag:

image320


Ögonskugga - Covergirl, 37kr

Foundation - Covergirl, 37kr

Läppglans med färg - Covergirl, 32kr

Rouge - Covergirl, 39kr

Mascara - Max Factor, 2000 calories, 29kr

Allt kostade - 174kr, för allt det!


Självklart är allt smink nytt och oöppnat!

Jag som är besatt av Topmodel köper för det mesta bara produkter från CoverGirl! haha! Ett sånt stort tvprogram kan ju inte ha fel! :)

Men hon säljer många andra märken också, så som tex: Max Factor, Estee Lauder, Maybelline, Loreal, Mary kate and Ashley, Lancome mfl.

 image322     image323    
image324


//L

Kommentarer
Postat av: fashionable

jag gillar dock inte covergirls smink. det har en xtremt stark doft. det luktar nästan lite gammal tant över det hela.

2007-04-22 @ 16:24:08
Postat av: L

Tycker du? Njae.. jag håller inte riktigt med där, jag tycker iaf inte att mitt luktar ngt..

2007-04-22 @ 17:15:55
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0