Svart vs rött

För att spinna vidare på M´s inlägg om den röda lilla accessoaren tänkte jag skriva lite om rött vs svart och svart vs rött.

Det viktigaste klädesplagget för mig just nu är "den lilla svarta" Om man har en sådan så har man en outfit till vilken tid på dygnet som helst! man kan "piffa upp" det hur lätt som helst för kvällen och utan speciella accessoarer kan man lätt bära den till vardags.

För övrigt har jag kommit in i en "röd period" Jag fullkomligt ÄLSKAR rött! Det finns inget snyggare och eldigare!
Om man har en röd klänning tycker inte jag att man ska gå och använda för mkt accessoarer till och man ska verkligen inte röda accessoarer till en röd outfit! Det blir för mkt av det goda :)

Där kommer svart vs rött in. Dom färgerna är perfekta för varandra! Jag älskar att mixa rött och svart ihop! Det piffar verkligen upp! Har man en röd klänning finns det inget snyggare än ett par höga svarta lack pumps och en svart kuvertväska! Samma sak gäller när man bär svart.. Det finns inget sexigare än att piffa upp en "tråkig" svart klänning med ett par röda högklackade pumps och en röd väska!



image11



Vad är snyggast?

Svart vs rött eller rött vs svart?



image12

// L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0