Tees är vårens stora mode!

Överallt ser man de stora kändisarna med T-shirts som har olika budskap, roliga meningar eller bara konstiga uttryck.. Det är inget tvivel om att man kan säga mkt med bara en liten T-shirt.

image458

Paris Hilton bl. a. använder sig mkt av detta sätt att utrycka sig på, och har setts T-shirts med texter som tex. "Don´t believe the rumors", "Everybody wants to be me", "Your boyfriend was with me last night" osv.

Nu har modet även kommit till oss vanliga dödliga.. haha! Och det säljs T-shirts i de flesta affärer med roliga bilder, uttryck eller bara vitsar!

Jag har absolut fallit för denna trend och tycker att det är hur kul som helst!

Här är lite exempel på T-shirtar som jag tycker är söta!

image459

Little Miss Stubborn - 329kr, Nelly
Made in The 80´s - Asos, 238kr
Get Famous Or Die Trying - Asos, 208kr
Yes - Marc Jacobs, 800kr
Everybody Wants To be Me - Asos, 208kr
Choose Life - Katharine E Hamnett, 600kr
Cookie Monster - Nelly, 379kr



När jag gick på stan med K häromdagen så såg jag en kille komma gående med en T-shirt som jag föll helt för! Den var så cool! När jag kom hem så goolgade jag på texten och fann återförsäljaren. Dock hittade jag ingen med tjej-storlek, utan den fanns bara i killstorlek :(

image460

www.shopiana.com - 289kr

Nu kommer pyssel-L fram och jag börjar smida planer på hur man kan göra en sådan här T-shirt själv, för oss flicks.. hmm.. ska spåna på idén lite.. ^^

//L


Kommentarer
Postat av: m

man har kunnat köpa DIE BRAT DIE tröjan i en t-shirt affär som finns på storgatan. vet dock inte om det fortfarande finns.

2007-04-29 @ 16:27:56
Postat av: L

Har man? Ooo, tack för tipset! Ska kolla det nu i veckan! :D

2007-04-29 @ 17:44:59
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0