The Holiday!

När jag ändå pratade om Cameron så måste jag passa på att nämna filmen "the Holiday" med Kate Winslet, Jude Law, Cameron Diaz och Jack Black i huvudrollerna.

Det är absolut en av de sötaste filmerna jag sett! Ni måste se den!

Det kanske inte är en biofilm, hade lika gärna kunnat krypa upp i soffan med en skål popkorn och tittat på den. Den är väldigt lättsmält men om man tycker om sockersöta filmer så ska ni absolut se den! Om inte för något annat så för att se Jude Law! Han är ju så himla snygg! Återigen är det ingen person som jag har tyckt var speciellt snygg innan, han har liksom varit "för snygg" och " för sockersöt". Men efter denna film så är jag kär i honom! :)

// L


image58



          

Kommentarer
Postat av: johanna

verkar gullig.
kate är ju en sådan duktig skådespelare också. :).

2007-04-09 @ 21:29:40
URL: http://po0sh.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0