The Notebook!

image187

 
Behind every great love is a great story.

Idag kommer ett litet filmtips.. Jag tror att jag talar för alla oss tre systrar när jag säger att denna film är den bästa som någonsin gjorts!!

Jag tror faktiskt aldrig att jag sett en bättre film! Som vi grät när vi såg den tillsammans..

Jag kan inte tala nog om den, ni måste se den!

Vi tvingade mamma att se den en dag, hon var inte så sugen egentligen men gav med sig.. När den var slut fick vi ett telefon samtal av en känslosam mamma som pratade om hur denna filmen var den bästa hon sett, haha! naw, lilla mamsen! :)

image189     image190
             image191                      image192



Filmen har vunnit 11 priser och varit nominerad 7 ggr!

Bl.a har de vunnit pris för "Best Kiss", "Best Female Performance", "Best Movie" och "Best Love Scene"

Jag kan inte berätta handlingen, den måste upplevas!

Här är ett klipp från Youtube, då dom vann priset for den bästa kyssen. Jag har aldrig sett två människor med så mkt känslor och laddning mellan sig..

http://www.youtube.com/watch?v=kTLDLWhgV1c

Här är trailern!

http://www.youtube.com/watch?v=-y7PYWHxgjI

Ni måste lova att se filmen!

Jag och mina systrar har nog sett den fem ggr nu! haha!

//L

Kommentarer
Postat av: lillis

LOVE IT.. varit min favoritfilm sen första gången jag såg den. rysningar i hela kroppen..:D

2007-04-17 @ 13:07:58
Postat av: Madde

Det är väll en av världens bästa film som någonsin skapats! ;)

2008-09-07 @ 08:55:35
URL: http://madde91.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0