Tracksuit!

Jag älskar såna här myskläder! Dom är ju så himla fina också! Man behöver verkligen inte bara ha dom när man tränar eller går hemma, dom hade verkligen funkat ute på stan också! Kan man se mysigare ut?
Ge mig en!

image252


Helst den gula, för den ser så sockersöt ut! Som en liten godis bit, eller en isglass!

Men för mig så är priset lite väl dyrt tyvärr.. hmm...

Ska nog snoka lite på Ebay! Där kan jag nog hitta ngn kopia billigt! :)

Jag har aldrig varit den som bryr mig om äkta märkesgrejer.. för mig så kan jag lika gärna köpa kopior så länge dom är lika sköna och någorlunda hållbara.

I vintras köpte jag varsin Juicy Couture jacka till mig och M! Ok.. jag köpte en till M när hon fyllde år, men sen blev jag själv så kär i den så jag köpte en till mig med! haha! Vet inte riktigt vad dom riktiga kostar, men säkert några tusen. Våra betalade jag iaf inte mer än 150kr för.. :)

jag kan knappt se skillnad på dom, min är minst lika fin som den som Jessica Simpson, Paris Hilton och Britney Spears har! :)


image253       image255

         image259      image260

Jag behöver nog inte tala om vilken jacka, som är vilken?
men ok.. för att ingen ska fråga.. jag är den blonda tjejen med alla paparazzis runt mig ;)

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0