Trendiga solglasögon!

Nu när solen och värmen äntligen hittat tillbaka så tänkte jag tipsa om solglasögon! Det är ju hur passande som helst i denna underbara värmen! :)

Det finns två sorters solglasögon som är heta i sommar. Det är dom stora oversized glasögonen alá Nicole Richie
image428


och dom gamla Pilotglasögonen alá familjen Simpson!

image429image430



Man kan hitta solglasögon från under 100lappen till flera tusenkronor. Men dom jag tänkte tipsa om de som passar min plånbok och inte kostar över femhundringen.

Här är ett urval av de oversizade som nog är det hetaste om man vill ha rätt brillor nu till sommaren!

image431

Men som sagt, Pilotsolisarna är inne även i år:


                     image432

Personligen har jag faktiskt aldrig riktigt gillat pilotglasögonen. Det är för mkt 80tal och gamla såpor över dom! haha! Men måste säga att kädisarna klär i dom! Vissa är riktigt snygga, men på mig? njae.. det går bort..

Jag köpte för ett tag sen dom första oversize glasögonen från HM ( i kollaget ovan) för 59kr. och även om det bara är solglasögon så är det nog det bästa köpet i år! Det funkar till allt och man kan gå hur osminkad som helst ute på stan, gömma sig bakom ett par heta brillor och ändå se stylad ut! haha!

Vilka är era favorit solglasögon? Fler tips?

//L

Kommentarer
Postat av: Junitjej

SNYGGA GLASÖGON!
~HA EN TREVLIG HELG!~

2007-04-27 @ 13:31:42
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anna L

Mina favisar är de röda pilot ASOS och även de andra röda ifrån ASOS, e helt såld på röda brillor och köpte ett par fejk design brillor i SRI LANKA för 20kr...GO REEEED
KRAMIZ

2007-04-28 @ 08:56:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0