Vem bär den bäst?

image26

Min absoluta favorit Sarah Jessica Parker glittrade i en kort miniklänning gjord av "Alice + Olivia" över en lunch med Esquire Magasine i New york. Jag måste säga att klänningen inte är en utav mina absoluta favoriter, men bara för att den sitter på Jessica så blir den smakfull.

Samtidigt har skådespelaren Emma Roberts på sig den på Nickelodeon-galan i Los angeles.
Och hur ont det än är att säga så måste jag medge att den sitter nästan lite bättre på Emma. Har man kurvor kanske man inte ska utsätta sig för sådana här glittrande fenomen, men har man en rak tunn avlång kroppsform sitter den helt perfekt utan något klydd. Det är precis som Paris Hilton och Misha Barton, dom har bägge tunna figurer så dom har jätte lätt att passa i all sorts kreation utan att det skulle se vulgärt och fånigt ut.

vem tycker NI bär den bäst?

/ M

Kommentarer
Postat av: Candy

Emma Roberts. Jag tycker att SJP såg skitkonstig ut i den. :-O

2007-04-09 @ 13:39:13
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: M

Ja precis! :D

2007-04-09 @ 14:13:30
Postat av: Candy

ang. hur jag hittade din blogg, den var med på förstasidan på blogg.se (senaste inlägg) ^^

2007-04-09 @ 14:21:13
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: e

det är ju meningen att man ska visa sina kurvor? tycker iag att sjp är underbart snygg här, som nästan alltid..

2008-06-12 @ 23:59:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0