Vilka brudar!

Är det bara jag som är besatt av The OC? haha! ja.. jag är lite för gammal för det, men va fan! det är ju en hur kul serie som helst och jag älskar den!

Synd att den är slut nu bara :( Jag laddar ner avsnittet direkt när dom visas i USA (töntvarning) så jag har sett det sista för länge sen :( men den går ju fortfarande i sverige så om inget annat kan jag titta på dom där igen!

Oj, va Rachel Bilson är snygg!! Jag älskar hennes stil, hennes hår, hennes kropp! (ja, jag kanske är en man, som ngn kommenterade innan, haha)

Men Autumn Reeser ligger inte långt därifrån!

image197 image196

  
En sån kropp har jag också.. under allt det där mjuka! haha!

//L


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0