Vilken babe!

Ojoj vad manlig lille Seth Cohan har blivit! hihi..

Ja, OC-fan som jag är så kan jag inte hjälpa att ha blivit helt förälskad i Adam Brody.. oj, vad snygg han är! Jag har alltid haft en tendens att falla för de snälla, lite mesiga och halv blyga killarna.. och vem passar inte bäst in på den beskrivningen än Seth i OC?

Ja, det är en tv-serie och nej, han är inte så i verkligheten.. men lite får man väl drömma.. :)

Iaf.. GUD vad snygg han har blivit! :O

Ge mig honom med lite socker på!

image398   image400

image402   image404
Snart ska en film släppas som han är med och spelar huvudrollen i. "In the land of Women" heter den.

"Carter Webb (Adam Brody) är en manusförfattare för tv-serier, och han har precis blivit dumpat av sin flickvän. Han bestämmer sig för att ta det lugnt ett tag och besöker sin farmor i Detorit. Men tvärs över gatan från farmors hus bor tre flickor som kommer att ändra hans liv"

Hmm.. låter som helt vanlig tjejfilm.. låter kanske inte så där jätte frestande, men det är ju ändå Adam Brody! :)

image405

//L

Kommentarer
Postat av: Sassy

Han är sååå snygg!

2007-04-26 @ 13:16:18
URL: http://eurotrash.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0