Zebra-mode!

Detta kollaget gör jag till M, hon har blivit helt zebra-tokig och drömmer om små ballerina skor med zebra-mönster! :)

Detta är en outfit jag mer än gärna hade haft på mig idag! Zebramönster är riktigt snyggt och fräscht!

Denna outfiten är lagom för detta vädret här nere i Malmö. Det är soligt men ändå kyligt i vinden. Perfekt med ett linne ( o så klart en kavaj över :) svarta jeans, ett par vår-ballerinaskor och för att toppa vårlooken, ett par solglasögon!

Själv är jag inne i en leopardperiod, även om även det modet är ute, haha! men jag måste medge att zebramönstert är riktigt snyggt!

image98

Ballerinaskor - Skopunkten
Svarta bootcut jeans - Gina Tricot, 299kr
Zebralinne - Topshop, 299kr
Väska - Asos, 59kr (!) Rea
Armband - HM, 59kr
Solglasögon - HM, 59kr
Lack diadem - Glitter, 29kr
Fjärils halsband - Asos, 119kr

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0