Backstreet's back, alright!

image2218

Jepp.. efter några års vila så är Backstreet Boys tillbaka. Dock utan Kevin... Han valde att hoppa av bandet då han kände att pojkbandet redan nått sin topp och haft sin tid.

Kunde inte sagt det bättre själv!

Den 27:e Augusti släpper de resterande killarna, Nick, Howie, AJ och Brian sin nya singel Inconsolable vilket är en tung rockig piano-ballad.

image2217


Ett album håller också på att spelas in. Det har dock inget namn ännu men förväntas att släppas runt den 30:e Oktober i affärerna.

De tomma skorna på bilden representerar Kevin som hoppade av och ska symbolisera att ingen ska eller kan ta hans plats... aaaw..

Aja.. Själv har jag aldrig varit ett Backstreet boys-fan och kommer definitivt inte att bli nu heller. Visst har jag lyssnat på några av deras hits och säkert låtsas tycka att Nick var snygg bara för att alla andra tyckte det.. men behöver världen verkligen ännu ett pojkband och ännu mindre ett som redan haft sin storhetstid?

Nej, jag tror inte det iaf.. men dom glädjer säkert  en del av deras gamla fans som säkert är mer eller mindre vuxna nu.. :)

Vad tycker ni?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra kväll:)

2007-08-03 @ 20:26:08
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Bettie

Mja.. jag har trottnat på pojksen i BB för längesen :P

2007-08-03 @ 20:48:05
URL: http://www.bettiesgalleria.com/blogg
Postat av: Ania

Jag tkr dom är skitbra.Har deras senaste album som dom släppte för något år sedan,precis innan Kevin hoppade av.
Ha det bra//Ania

2007-08-04 @ 00:11:01
URL: http://aniaa.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0