Courtney Love, comback?

Courtney Love gör en intervju och ett bildkollage i en tidning i Usa i september . Tyvärr har jag svårt o se denna bilden vacker, jag vet inte varför, det är ju inget fel på bilden överhuvudtaget det är nog bara att man jämför så mycket med hennes livsstil och sättet hon levt hela sitt liv.

image2396

Jag gillar texten "I'd rather go naked then wear fake Chanel" haha! det passar så bra in med bilden.
Fast jag har inget emot falska märkesgrejjer sålänge det inte är för synligt, det kankse inte e för snyggt.

Vad tycker ni?
/ My
Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Häftig text men jag gillar inte Courtney Love :)

2007-08-14 @ 13:16:28
URL: http://madeleine0.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0