Jordan och Peter Andreé

Familjen Andreé ( Peter Andreé och Jordan )  har fått tillökning i famlijen. En dotter som ska bli döpt till "princess Tiamii "

:O vilket namn, haha! Först var det meningen att hon skulle heta BUNNY ! ^^

Att heta Prinsessa i förnamn är dock lite väl att ta i för mig..

Mamma Jordan är enligt tidningen OK! Magazine orolig över att dottern är rödhårig.

"I don't mind, though. I love her anyway, even if she's a ginge. Actually I think when people are horrible about people with red hair that's as bad as being racist."

"I don't mind though. I love her anyway"??

Vad hemskt! Varför skulle hårfärgen spela ngn roll! Konstig kommentar från en nybliven mamma.. såklart älskar hon sitt barn! Skulle man sluta bara för att man enligt sin egen smak skulle fått "fel" hårfärg??

Dock tycker jag för en gång skull tycker jag att Jordan ser riktigt vacker ut på bilden! Under den där plastiga ytan och tonvis smink döljer sig faktiskt en rätt söt och snygg tjej. hon borde vara så här naturlig lite oftare! Det klär henne! Och som vanligt är små nyfödda ngt av det sötaste som finns!

/ My

image2192


       

Kontakt: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Natta

hallo där. har uppdaterat bloggen nu med 4 inlägg från en resa ;) hoppas du har haft det bra medan jag haft bloggsemester.
ha en underbar semester du! :)

2007-08-02 @ 19:29:34
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Magdalena

lik hon var peter andre

2007-08-02 @ 19:36:08
URL: http://Smultronros.webblogg.se
Postat av: Hanna

Jag tycker hon är jättevacker. Men jag stör mig på Peter på den bilden med bara honom och bebisen. Han ser så hård och kall ut fastän han tittar på sitt barn. Finns ingen kärlek i ögonen.

2007-08-02 @ 19:53:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Anonym

har aldrig tyckt om hennes utseende men som du skrev så ser hon jätte söt och snygg ut här! men hennes man..han är en annan femma:)
undrade vad man ska söka på för ord på youtube för att hitta det där dansnr som du la upp
pusss

2007-08-02 @ 20:00:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0