Kofta

I år blir det koftornas vinter! (precis som det inte alltid är det, haha) Själv ska jag satsa på söta, mysiga koftor i fina och uppiggande färger! Vinter och hösten är grå så det räcker så varför spä på ^^

image2215


Denna härliga kofta från Delias hade suttit sååå fint i min garderob! Ser så härligt mysig ut!
Priset är överkomligt också :)

Nu blir det storhandling inför helgen! Det är Freeeedag!

Idag blir det mys-fredag med My! Det är så skönt att bara koppla av med kul sällskap, äta gott och sen en film! Förstår inte varför somliga alltid måste ut varje dag och hitta på en massa saker? Jag tycker att det är skönt att bara vara hemma ibland och koppla av! :)

Vad ska ni göra ikväll?

Kram Liza



Kommentarer
Postat av: Sandra

Bort på middag! :) Skitsnygg kofta *vill-ha!*

2007-08-03 @ 17:16:55
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: felicia

jätte söt kofta! :D
jag har köpt två stycken, en rosa och en svart! :D

2007-08-03 @ 17:17:58
URL: http://feliciiaas.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0