Lauren Hill

Lauren Hill har legat lågt ett tag nu.. egentligen kommer jag inte ihåg henne sedan min högstadietid som var för 10 år sedan (gud vad tiden går).. men hon har säkert funnits där emellan också.. ^^

Nu är det dock officiellt att den forna stjärnan ska komma tillbaka och göra en sk Comeback inom musiken. Det började så smått i L.A förra veckan där hon gjorde sitt första offentliga framträdande på länge..

image2352

Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Visst måste inte alla se ut som de klassiska hollywood-stjärnorna men lite stil och klass måste man väl ändå ha vilket stil man än har? Hon ser ut som en utomjording goes clown! haha! Bilden ser läskig ut!

Njae.. en lite make-over innan nästa offentliga framträdande har jag nog gjort!

Vad tycker ni?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Anna L

ja, hon ser ut som en CLOWN...HON SOM VA SÅ COOOL?

2007-08-11 @ 13:22:36
URL: http://enoka.mikamusik.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0