MalmöFestivalen

image2514

Sitter i mitt rum nu och hör en bas som får mina tavlor att ta ett litet kliv ifrån väggen för att sedan dunsa lite lätt tillbaka. Malmöfestivalen är igång och vi är inne på lite mer än halva tiden nu :)

Vid mitt fönster har jag utsikt till tivolit och hör skriken från karusellerna. Jag måste erkänna att jag är lite rädd för att någongång behöva höra ett skrik av "panik" om det skulle hända något med dom. Det har ju faktiskt hänt en hel del med åkattraktioner den senaste tiden och då känns det ju ännu värre när det är Axels-tivoli som monteras runt och flyttas överallt. Undra hur säkerheten igentligen är?

Men jag måste erkänna att även om mina tavlor vibbrerar från elva på morgonen till halv ett på natten och trots att en massa fulla o hungriga människor lätt "campar" vid min port så älskar jag känslan och skulle inte vilja byta ut det mot något :)

Jag är stolt över mitt Malmö.

/ My
Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: josefine

ÄLSKA MALMÖ!

2007-08-22 @ 22:12:50
URL: http://josefijn.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0