Miss America Blooper!

Ni kankse har hört talas om Miss America i Usa? Det är som fröken Sverige här i vårt land.
Ni måste kolla på denna videon. Stackars söta flicka, kan nt vara lätt o göra bort sig sådär ^^



"- I en undersökning har det kommit fram att 1/5 av amerikanarna inte kan peka ut vart sitt eget land ligger på en världskarta, varför tror du att det är såhär?

- jag tror personligen att vi amerikaner inte kan det för att några människor här i vår nation inte har kartor och blablablalba *harkel*"


HAHAHA! jag tyckte den var så rolig! Herregud, vilken blooper :)
Vilken invecklad "förfinad" mening hon gav ändå, så ett plus för de fina orden men minus för själva svaret :D hahah! Jag kan inte säga att jag tycker om "Miss America" direkt...

vad tycker ni?

/ My

Kontakt: [email protected]



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag fattade inte riktigt resten av vad hon sa, men det lät snurritgt haha!

2007-08-26 @ 18:45:15
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se
Postat av: tilda

I personally believe that us americans are unable to do so because some people out there in our nation don?t have maps. And I believe that education like such as south Africa and iraq everywhere like such as and I belive that they should.. our education over here in the us should help the us should help south Africa and should help irac and the asian countries so we will be able to build up our future..

2007-08-26 @ 21:05:39
Postat av: Ida

Mwahaha, vilket svamel! Jisses amalia... Pinsamt! :D

2007-08-26 @ 21:49:03
URL: http://delstaten.blogg.se
Postat av: Paulina

Haha, jag hängde inte med på mycket av det hon babblade om!
Slår vad om att hon inte kan peka ut USA på en världskarta!

2007-08-27 @ 00:22:43
URL: http://bryno.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0