MQ :)

image2382
image2383

Idag fick det även bli en liten shoppingtur med pojkvännen :)
Han behövde uppmuntras lite idag och förnya sin höstgarderob så jag följde med o valde ut några godbitar!

Tyckte allting var jätte fint! Och han blev på mycket bättre humör än innan ^^
Det är något speciellt med vissa killar, dom vågar nt erkänna att dom e glada för att dom har köpt nya kläder men man märker det så tydligt när dom börjar vissla o ha sig, haha! :)

Jag tyckte om Fred Perry koftan då man kan knäppa den lite hur man vill, om det e svalt lr kallt ute :)
Jag är även jättekär i rutiga skjortor!

Blev rätt frustrerad när vi kom hem o jag ville fota honom för o lägga in det i bloggen, det kunde han ju verkligen inte förstå och bara skaka på huvudet. Men tillslut efter många många många omtagningar har jag fått några foton av kläderna där han inte tramsar ^^

Killar killar killar!

Alla dessa kläder finns på MQ btw.

Kram My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vilka snygga kläder!! Älskar dom två randiga!

2007-08-13 @ 19:44:20
Postat av: Anonym

Ohh, fina saker. :-)

2007-08-13 @ 22:39:29
Postat av: Karin

Riktigt snygga fynd ni gjorde! Ibland behövs en kvinnlig touch för att det ska gå bra ^^ Snyggt!

2007-08-13 @ 22:42:29
Postat av: Cissi

Fina saker ni hittade! Som sagt ibland behöver män en kvinnas råd. ;)

2007-08-13 @ 23:02:42
URL: http://julin.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0