Mys-Fredag

Ikväll ska jag mysa med :

image2346
image2347
image2348
+ min älskling hihi

Har hittat en jättebra affär som säljer en massa smått o gott i Lund.
TIGER, heter den. Den är ungefär som systrarna Grene ( även en affär med massa småsaker ).

Allt kostar runt 10 kr o när man tror att man handlar så billigt så kommer summorna ändå upp i stora kostnader. Precis som Ikea, ibland undrar man vem det är som gör "Kap" igentligen mellan kunder o affärschef haha ^^

Dom sålde även detta supergoda godiset där!
Så förutom 3 st ramar till mina och min pojkväns bal-foton (som äntligen kommer upp på väggen) så blev det en hel del gottis ex Ost-Nachos, dessa salta små kulor och en hel påse med BARA dom svarta katterna ifrån gott&Blandat påsarna :O

Tiger i lund, en rolig tidsfördrift även om dom nog ine har så mkt kvalite ^^

Nä nu ska jag ut och ta en dush efter denna "klibbiga, exotiskt varma"-dag.

Kram My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Knutte

Ojoj, med bara de svarta katterna! Dit måste jag :D

2007-08-10 @ 19:53:08
URL: http://knutte.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag syr nu upp paperbag waist kjolar efter dina mått. Kika in på min blogg eller sänd ett mejl för mer information.
MVH Sofia
[email protected]

2007-08-10 @ 20:20:51
URL: http://sofiasfashion.blogg.se
Postat av: Emma

Vaa? Katterna som är mina favoriter? Varför bor jag i stockholm? :(

2007-08-10 @ 22:38:08
Postat av: L

Jag älskar med tiger :) Brukar alltid ta en säng där när jag är i lund. Har hittat massor med fynd där!

2007-08-12 @ 13:53:00
URL: http://foreever.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0