Nattens-Outfit!

image2649Mmmmmmmmmmmmmmm...
gott... :)


Oh, det är så fel o äta efter sju på kvällen om kroppen ska arbeta maten bra men vad gör man när kroppen skriker efter ett par riktigt goda ostmackor och iskall oboy? :O



Nu kommer jag sova gott iafl, hihi!


image2650


Köpte förresten igår ett vitt linne/tunika ifrån Gina tricot. Trodde den skulle sitta någerlunda snyggt och vara bra o ha för sina ynka 50 spänn som jag fyndade den för men ah, den skrynkla sig som sjuttsingen och den är inte lätt o hålla så vit o fin när man e en liten kladdis som jag ^^  så ja, detta är min natt-outfit! haha! Mitt nya nattlinne ;D [Nattasärk'] hihi.

btw! Jag har alltid trott att jag var den enda som alltid nästan upptäcker små små hål på tröjor och linnen ifrån gina tricot! Men idag kom min kompis fram till mig o sa att hon hade likadant o att det hände henne ganska ofta också! Vi försökte klura ut vad det kunnat vara och först trodde vi att det var sånna runda alarm som sitter på men det har ju aldrig gina tricot :S

Har ni råkat ut för samma sak på Gina någongång?
Skumt att ingen klagat rejält nångång, det är ändå lite störigt att ett litet hål skymtas. :)

image2651image2652

aja ifrån I-landsproblem till något helt annat !
Nu är det dags för tv-mys! Hoppas Liza mår bättre imorn! Ska handla min drömjacka som jag läst på två andra bloggar :D Återkommer med bilder imorn.

Godnatt!
/ My

Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens sötaste små benisar =D

2007-08-30 @ 23:21:30
Postat av: zara

Hej My! Jag har exakt samma problem... Köpte ett par leggins med ångrade mig och lämnde tillbaka dem (samma dag) och så upptäckte hon ett hål på dem.. så bytte jag de mot en klänning och så känndes den för stor n'r jag kom hem(jag har beslutsågest ang storlekar) så jag körde och bytade den.. och där var ett hål id en klänningen jag lämmnade tillbaka också..måste vara larmen! Man kanske borde skicka mejl och klaga? Kram Zara

2007-08-30 @ 23:47:32
URL: http://zaradonnerhag.blogg.se
Postat av: J

det är synd när sakerna man köper är trasiga eller går sönder efter bara ett tag. :-/

2007-08-31 @ 07:28:30
Postat av: My

zara - Ja precis! Vad tråkigt att det är så, det måste ju dom som tar bort larmen också se, det kan ju inte förtsätta sådär! Nästan så man borde skicka ett mejl till dom o dokumentera det om det skulle behövas :)

2007-08-31 @ 07:43:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Lisa

Har haft APU på gina och det används visst runda larm (iaf på tröjor) är man inte då noga med att pricka precis emellan sömmar och skåror i det virkade så kan det bli ett litet hål. Och ett tips; köp aldrig tunna tröjor på gina om det är ett vitt larm, för de nålarna är grövre och då är det större risk för hål.

2007-08-31 @ 10:50:19
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: contaqt

det e inte bara kläder från Gina Tricot det blir så... alla mina bomulls kläder från HM har åsse sånna små hål. men kan det verkligen vara larmen? i vissa toppar har jag mer än ett hål.. underligt. tror mer att det beror på låg kvalite på trådarna de väver tygen av... måste ju finnas nån förklaring till att de kan sälja så billigt... eller så är det ohyra.. brrrr

2007-08-31 @ 13:19:07
URL: http://contaqt.blogg.se/
Postat av: Madde

jag har precis samma problem ..har nog 3-4 linnen/tröjor från gina som har fått små hål ..tror nog mer det beror på kvaliteten ..men köper man något för runt hundringen så är ju inte kvaliteten den bästa tyvärr.

2007-08-31 @ 15:31:07
Postat av: Emma

jaa jag håller med!
Jag har små hål på både gina o HM tröjor.
:/

2007-09-08 @ 12:41:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0