Over-knee

Jag kommer ihåg när jag var liten och skulle på skoldiscon. Då var Over-Knee det hetaste hetaste! Oj, vad snygg man var när man glid in i den ballongprydda lokalen och svart kjol, knä-strumposroch fransig neon-tröja! Viva La eighties! hahaa!

Jag trodde aldrig att knä-strumpemodet skulle komma tillbaka, but it's here!

image2639
Victoria Beckham

Höstmodet bjuder på en massa knä-strumpor i olika varianter. Super snyggt till en kort kjol om du frågar mig! Men kort kjol och vinter känns ändå inte riktigt praktiskt och skönt.. men kanske till ute-kvällen? :)

image2640

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: contaqt

jasså nu kommer det, jag som sprang runt hela förra hösten i en kort svart kjol och over-knees i olika färger... alla tyckte jag var koko..

2007-08-31 @ 15:14:36
URL: http://contaqt.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0