Söndag

Nu är det Söndag... tråk-Söndag..

Jag gillar inte alls söndagar. Dom känns för korta, dom är bara en lång väntan tills att en ny jobbvecka börjar och allt har stängt... nej, tacka vet jag Lördagar! :)

Idag har jag sovit på tok för länge igen! Men å andra sidan var jag inte hemma och hade lagt mig förrän vid 4tiden imorse.. så det är godkänt då ^^

Spelningen gick bra! Rösten är lite hes idag på grund av alla skrik.. haha..

Här kommer lite bilder från grillfesten i Fredags. Grillade grillspett, vin, cider, jordgubbstårta och en massa mygg! haha! Ja, idag kliar jag mig precis överallt och ser ut som att jag fått värsta allergichocken ^^

image2363


Nu blir det frukost!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Bettie

Ahh ser sa gott ut :D

2007-08-12 @ 22:53:33
URL: http://www.bettiesgalleria.com/blogg
Postat av: kia

oh god vad gott det ser ut! jag är sjukt hungrig och det där gjorde ju inte saken bättre liksom haha

2007-08-13 @ 10:55:06
URL: http://kattak.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0