Söndagsmys!



image2570

Slapp och lat söndag idag :)
Vaknade av att jag mådde illa, har mått illa i jätte många dagar nu och jätte många jag känner har haft samma känsla. Något som ligger i Malmöluften må tro ^^?

Var hos Pappa idag och hittade lite rökelser som han (inte hade en aning om vad det var, han trodde det gick o tugga på) så jag var tvungen o ta hand om dom för hans hälsa och för min egen skull ^^ haha!

Imorgon ska jag ner o köpa rökelser med mamma och några andra "mystiska"-sakersök o finn :) meddelar mer imorn om ni är nyfikna.

/ My
Kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Thess

har också mått sådär för ett tag sen.. men de var inget farligt, gick över efter ett tag ;D

2007-08-26 @ 22:06:57
URL: http://chaaarlek.bloggagratis.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0