Vem bär den bäst?

Jennifer Lopez vs Alessandra Ambrosio

image2207
Här har vi två jätte vackra tjejer i likadana Dolce & Gabbana klänningar.
Jag e så svag för Dolce&Gabbana plagg, de är så stiliga, stilrena men ändå grymt sexiga!

Om jag ska välja en utav dessa donnor som bär denna klänning bäst så måste jag nog välja Alessandra, hon är ju trots allt (enligt mig) den vackraste kvinnan på jorden :) Det är sjukt vad hon är vacker! Ansiktet, kroppen, klädstilen, allt! haha låter som jag är kär :D Men det är jag inte, jag är bara grymt fascinerad av hur en människa kan se ut sådär ^^ lite fler foton på henne kommer sen hade jag tänkt.

Vem tycker du bär den bäst?

/ My

kontakt: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Ida

Heja J.LO!!

2007-08-03 @ 20:56:14
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Mia

Jag tycker lätt Alessandra ;D Hennes mörka hy passade bra med den ^^

2007-08-03 @ 23:13:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0